Cara Buat Seluar Koyak

Incredible Cara Buat Seluar Koyak References. 5siap sebelah buat lagi sebelah. Bagaimana untuk membuat seluar jeans koyak dengan tangan anda sendiri di rumah dan apa yang diperlukan.

Nin's Little Nook Cara buat seluar tidur dari langsir readymade Part 2
Nin's Little Nook Cara buat seluar tidur dari langsir readymade Part 2 from justbeingnin.blogspot.com

Bagaimana untuk membuat seluar jeans koyak dengan tangan anda sendiri di rumah dan apa yang diperlukan. Goreng bawang putih dalam minyak. 4ok dah sampai ditanda tadi pusing dan jahit habis.

Kupas Dan Cuci Bawang Putih Dengan Air Mengalir.


Seterika dengan wap dari muka dan keluar dari tempat yang koyak, luruskan semua benang kain yang koyak sehingga menutupi celah sebanyak mungkin. 0 response to 67 cara jahit jeans koyak post a comment. Kemudian, iris bawang putih agak tebal.

Pasti Seluar Anda Pecah Dan Anda Tidak Tahu Bagaimana Untuk Memperbaikinya, Jika Itu Masalah Anda, Bagaimana Untuk Membaiki Seluar Yang Koyak?


5siap sebelah buat lagi sebelah. Letak tampalan atau pendakap lutut di kawasan yang. Supaya saat digoreng tidak cepat gosong.

Besi Di Bahagian Seluar Di Mana Anda Akan Meletakkan Tampalan, Untuk Mengelakkan Keriput Dan Tampalan Itu Diletakkan Dengan Baik.


Untuk melengkapkan penampilannya, masih perlu disalahgunakan aksesori, seperti cermin mata; Bagaimana untuk membuat seluar jeans koyak dengan tangan anda sendiri di rumah dan apa yang diperlukan. Goreng bawang putih dalam minyak.

Cara Tampal Seluar Koyak Livealter.


Tak bontot bertaji seluar lutut koyak. ️ bagaimana untuk membaiki seluar. Setelah diukur di atas kain secara melintang iaitu lebar kain sehelai kain pelikat dapat.

Video Cara Jahit Seluar Koyak Tengah.


Terdapat beberapa nuansa yang mudah tetapi sangat penting yang akan membantu anda mendapatkan potongan yang betul pada seluar jeans anda: Ketika kecil aku selalu mengalami seluar koyak dipunggung dan rasanya tidak perlu cerita apabila seluar sudah berlubang besar tentu. O cat kuku lut sinar adalah penyelesaian terbaik untuk air mata kecil di pantyhose.

Belum ada Komentar untuk "Cara Buat Seluar Koyak"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel